Hulpverlening bij evenementen

Bij evenementen is het verplicht om voor de veiligheid van deelnemers en publiek te zorgen. De inzet van EHBO wordt daarom vaak door gemeenten in de vergunning meegenomen. De organisatie dient zelf te zorgen voor gecertificeerde eerste hulpverleners op het evenement. EHBO Zundert kan u hierbij helpen.

EHBO Vereniging Zundert heeft goed getrainde EHBO’ers die bij de vele evenementen in Zundert en omstreken willen helpen. Mocht er een ongeval zijn, groot of klein, dan zijn onze eerste hulpverleners snel ter plaatse. Wij bieden ondersteuning met een eigen mobiele hulppost. EHBO Zundert heeft een eigen caravan die volledig is ingericht met verbandmateriaal e.d.

Deze caravan kan, indien nodig, bij evenementen worden ingezet. Al onze eerste hulpverleners zijn in het bezit van een diploma Eerste Hulp, eventueel aangevuld met de aantekeningen Verbandleer en Sportletsels.

Hulpverlening tegen geringe kosten
EHBO is vrijwilligerswerk, maar dit betekent niet dat het inschakelen van deze vrijwilligers gratis is. Om de kosten van verbandmateriaal, opleiding e.d. niet volledig ten laste van de leden te laten komen, vragen wij een vergoeding.

Evenement aanmelden:
Geïnteresseerd in de hulpverlening die door EHBO Zundert op evenementen wordt aangeboden?

Het aanmelden van evenementen kan via het volgende aanmeldformulier: Aanmelden evenement.

Leden van EHBO Zundert kunnen zichzelf inschrijven op evenementen via de evenementenkalender.