Wie zijn wij?

EHBO Vereninging Zundert is opgericht in 1938 dankzij de inzet van vele enthousiasten en telt op dit moment ruim 130 leden met een geldig EHBO diploma. Wij zijn aangesloten bij de Koepelorganisatie EHBO Noord Brabant.

Wij zijn een  vereniging waar met veel plezier en enthousiasme de lessen worden gevolgd en hulp wordt verleend waar dat nodig is. Er wordt les gegeven aan een ieder, die ouder is dan 16 jaar en een EHBO-diploma wenst te behalen. Jaarlijks is er een nieuwe cursus en verder zijn er jaarlijks de herhalingslessen voor de leden met een geldig EHBO diploma.

De activiteiten van de vereniging zijn in de loop van de jaren steeds toegenomen. Deze toename is nog altijd niet tot stilstand gekomen.  Onze vereniging is actief bij alle evenementen, waaronder ook het bloemencorso, die in de gemeente Zundert plaatsvinden. Er wordt veel dienst gedaan bij sportevenementen en andere organisaties.

EHBO Vereniging Zundert is sinds 6 december 2012 ReanimatiePartner van de Nederlandse Hartstichting.

EHBO Vereniging Zundert is geregistreerd als een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) bij de Belastingdienst.